دوستت دارم يه عالمه هر چى بگم بازم كمه
نوشته شده توسط : سفير

تو را نگاه میکنم که خفته ای کنار من

          پس از تمام اضطراب, عذاب و انتظارمن

                    تورا نگاه می کنم که دیدنی ترین تویی

                            وازتو حرف میزنم که گفتنی ترین تویی

 

من ازتوحرف میزنم شب عاشقانه میشود

تـو را ادامه می دهم همین ترانه می شود

 

کـاش بـه شهر خـوب تـو مـراهمیـشه راه بـود

        راه بـه تـو رسیـدنـم هـمـیـن پـل نـگـاه بـود

                مرا ببر به خواب خود که خسته ام ازهمه کس

                      که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود و بس

 

من ازتوحرف میزنم شب عاشقانه میشود

تـو را ادامه می دهم همین ترانه می شود

 





:: بازدید از این مطلب : 686
|
امتیاز مطلب : 140
|
تعداد امتیازدهندگان : 43
|
مجموع امتیاز : 43
تاریخ انتشار : 14 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: